המשטרה מתגאה בפינוי צירי תנועה לזירוז הגעת החייל הפצוע לבית החולים • צפו

    בנצי ליזרוביץ' 2 Comment on המשטרה מתגאה בפינוי צירי תנועה לזירוז הגעת החייל הפצוע לבית החולים • צפו
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפיגוע הדקירה שארע היום בקרית ארבע, נדקר ונפצע חייל באורח קשה. הוא הובהל לבית החולים "שערי צדק", שם עמלים הרופאים לשפר את מצבו שעדיין קשה ובלתי יציב. במשטרה מפרסמים סרטון ובו הם מתגאים בשיתו"פ עם מד"א, במסגרתו שוטרי תנועה סגרו צירי תנועה ע"מ לזרז את הבאת החייל לבית החולים.

    שוטרי התנועה של מחוז ירושלים נערכו לקליטת האמבולנס עם הפצוע במחסום המנהרות ונערכו לכל אורך ציר הנסיעה לבית החולים שערי צדק. דאגו לפינוי הציר ומעבר מהיר של האמבולנס, בסיוע אופנועים וניידת, עד הגעתו לבית החולים.

    פארמדיק מד״א מזר שני, אהרון אדלר אמר כי ״פינוי הציר מבעוד מועד וההגעה המהירה לבית החולים, לצד הטיפול המקצועי בדרך, הצילה את חייו של הפצוע״.

    רפ״ק דודי מזרחי, סגן ק׳ את״ן ירושלים ״מיד לאחר הפיגוע, בתיאום עם מד״א נערכנו להובלת האמבולנס עם הפצוע ללא עיכובים. פעלנו לשמירת ציר נסיעה פנוי ממחסום המנהרות ועד לבית החולים במטרה להביא את הפצוע לטיפול בהקדם האפשרי ולסייע בהצלת חיים״.

    מצלמות אקראיות לכדו בעדשתם את פעילותם הנמרצת של הכוחות בשטח, צפו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הכבוד !!!
      אשריכם ישראל שאתם עושם עבודת קודש להציל חיי אדם.

    2. 1

      למה לומר "המשטרה מתגאה" בצורה של ביקורת? מותר למשטרה לעודד את אנשיה ואפילו לטפוח לעצמה על השכם על עבודה שכזאת, מצילת חיים. כמובן שהכל בידי שמים אך בנושא של חיי אדם זו מצווה עצומה לעשות כל מה שאפשר.